DIAGNOSTYKA
Wykrywanie usterek pojazdu bez konieczności mechanicznej ingerencji

W nowoczesnych samochodach bez podłączenia testera diagnostycznego nic się nie da w aucie sprawdzić ani zrobić, dlatego w warsztatach inwestujemy w testery diagnostyczne i oprogramowanie umożliwiające pracę z wieloma różnymi markami samochodów.

GDY ŚWIECĄ SIĘ KONTROLKI

Pierwszym krokiem w usunięciu błędów powstałych w komputerze pojazdu lub jego sterownikach jest postawienie poprawnej diagnozy.

Za pomocą najnowszych urządzeń do diagnostyki odczytujemy zawartość pamięci sterowników samochodu i porównujemy z zaleceniami producenta. Poprzez złącze diagnostyczne znajdujące się w pojeździe możemy odczytać parametry pracy silnika i innych elementow pojazdu w czasie rzeczywistym.

CO DIAGNOZUJEMY
  • elektronika silnika
  • sterowanie pompą w silniku Diesla
  • automatyczna skrzynia biegów
  • wspomaganie
  • napęd 4*4 (elektronika) 4-Motion
  • układy wspomagania hamulców – ABS/ESP
  • układ kontroli ciśnienia powietrza w ogumieniu
  • układ regulacji momentu napędowego
  • układ regulacja poziomu auta
  • poduszka powietrzna – airbag
  • alarm- moduł bezpieczeństwa
  • centralny zamek
  • regulacja zasięgu świateł
  • elektrycznie otwierany dach
  • regulacja fotela kierowcy
  • moduł centralny systemu komfortu
  • radio, nagłośnienie
  • regulacja lusterek i foteli
  • pomoc w parkowaniu
  • tablica rozdzielcza (zegary)
  • system nawigacyjny (navi)
  • klimatyzacja
PAMIĘTAJ O REGULARNEJ KONTROLI STANU POJAZDU

Poza komputerową weryfikacją stanu pojazdu należy również pamiętać o tradycyjnej diagnostyce manualnej, która pozwala wykryć większość typowych usterek.

 

  • +48 602 645 610
  • SERWIS MOBILNY TIR 24h